четверг, 4 апреля 2013 г.

Модуль 3. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту. 
Навчальні цілі, які ставить вчитель, мають не тільки визначати конкретні знання та вміння учнів, а сприяти  розвитку навичок 21 століття та навичок мислення вищих рівнів. 
Переконалась, що при створенні Портфоліо слід на кожному новому етапі переглядати План вивчення теми та вносити зміни до формулювання навчальних цілей та основних запитань навчальної теми. Трохи втомлює дана процедура і відчувається роздратування від необхідності постійно відкривати одній ті самі документи.
Зрозуміла, що існує певна таксономія питань: основні запитання, що сприяють розвитку мислення та спонукають до дії, ключові запитання - загальні, широкоохватні, на них немає відповіді «так» або «ні», вони стосуються великих ідей та вічних концепцій, тематичнізапитання , які прямо пов’язані з проектом та сприяють пошуку відповіді на Ключове запитання та змістові запитання – конкретні запитання, що базуються на фактах та мають обмежену кількість правильних варіантів відповідей.
Мені видалося найлегшим визначитися з завданнями згідно навчальної програми, а завдання, що потребувало складання основних, ключових та інших питань було складніше виконувати. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий